Sosiale medier er et effektivt verktøy for å engasjere både forbrukere og profesjonelle aktører. Bruk Svanemerket aktivt i kommunikasjonen, og tag gjerne Svanemerket i innlegg der det er relevant. Her er noen eksempler til inspirasjon.
Ta gjerne kontakt om du lurer på noe, eller har laget eget innhold vi kan inkludere på disse sidene.
Slik har Skogstad gjort det på Instagram:
DILLING opplever Svanemerket som en konkurransefordel
Som forbruker kan det være vanskelig å finne frem i jungelen av sertifiseringer og miljøbudskap. Svanemerket støtter opp om vår fortelling og gir troverdighet til kommunikasjonen vår.
Morten Dilling Bertelsen, administrerende direktør DILLING

Sånn gjør Klar det i Instagram feeden:
Værbitt solkrem har valgt å gjøre det på denne måten:
Flere eksempler:
Også profesjonelle aktører ser etter Svanemerket. Her er noen eksempler på kommunikasjon med Svanemerket på LinkedIn.